Je bestelling is beschadigd tijdens het transport
Mocht dit het geval zijn dan verwachten wij dat je dit z.s.m. aan ons meldt. Graag ontvangen wij foto’s van het product na het openen van het pakket. Wij nemen hierna direct contact met je op en laten je dan weten hoe we het gaan oplossen. In de meeste gevallen sturen wij je z.s.m. een nieuw product toe. Het kan zijn dat een bepaald (demontabel) deel van een product beschadigd is, indien dit het geval is sturen wij je een vervangend onderdeel.
Hoe kun je een product retourneren?
Je kunt via onderstaand formulier een retournatie aan ons melden. Wanneer je dit formulier hebt ingevuld ontvang je een kopie hiervan per e-mail. Wil je de melding liever per post naar ons versturen dan kun je hier het retourformulier downloaden, uitprinten en invullen en daarna naar ons opsturen.
Wanneer je een retournatie aan ons hebt gemeld kun je het product naar ons terugsturen met de pakketpost (PostNL). Voeg hierbij altijd een kopie van het ingevulde retournatieformulier mee. Mocht het product te groot zijn om te verzenden dan is het vaak verstandig om even een afspraak te maken met ons zodat wij het meubel bij je op kunnen halen. Neem hiervoor contact met ons op.
Let er verder op dat het product goed verpakt moet worden zodat deze zonder schade bij ons wordt bezorgd. Goed om te weten is dat je tijdens een retourzending zelf verantwoordelijk bent voor de juiste aflevering bij ons.
Wanneer de retournatie bij ons binnen is en door ons is gecontroleerd maken wij direct het aankoopbedrag per bank naar je over.